Žalioji arbata lieknėjimui ir ne tik!

Šveicarijoje, Ženevos universitete buvo atliktas tyrimas apie žaliosios arbatos poveikį kalorijų deginimui. Rezultatai parodė didelį šios arbatos poveikį jauniems sveikiems vyrams, valgiusiems tradicinį vakarietišką maistą. Šešias savaites jiems buvo duodamos kapsulės su žaliosios arbatos ekstraktu ir kofeinu arba vien su kofeinu, arba vien su placebu. Tris kartus tyrimo metu buvo išmatuotas jų energijos išeikvojimo koeficientas (sudegintų kalorijų skaičius per 24 valandas). Taip pat išmatuota ir tai, kaip jų kūnai naudojo angliavandenius, baltymus, riebalus. Subjektai, gavę žaliosios arbatos, pasižymėjo daug aukštesniu energijos išnaudojimo koeficientu, o tai reiškia, kad jų kūnai sudegino daugiau kalorijų ir kad tos kalorijos buvo pagamintos deginant atsargose buvusius riebalus.

Per dieną išgėrus 2-3 puodelius žaliosios arbatos, galite sudeginti iki 70 kalorijų! Žinoma, visame kame reikia saiko, todėl nesiūlytume gerti labai daug žalios arbatos, nes didelis jos kiekis gali ir pakenkti.

Žalioji arbata pasižymi ir kitomis gydomosiomis savybėmis:

Kur glūdi žaliosios arbatos paslaptis?

Žalioji arbata gaunama iš Azijoje augančio augalo Camellia sinensis lapų ir jaunų pumpurų. Tai pati šviežiausia ir mažiausiai apdirbta arbatos rūšis.

Žaliosios arbatos paslaptis susijusi tiek su jos sudėtimi, tiek su jos paruošimu:

Receptas lieknėjimui: 1-1,5 l pieno pašildyti iki 80 laipsnių, įdėti 1-1,5 šaukštą (be kaupo) žalios arbatos. Plikyti 10 min. (ne ilgiau), po to nukošti. Gerti visą dieną po truputį. Negalima šią arbatą gerti ilgiau, kaip 2 dienas iš eilės. Būtina daryti 1-2 dienų pertrauką. Negalima užvirinti pieną ir plikyti arbatą, nes arbata neteks naudingų savybių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *